واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

راننده هتاک به مادر کودک مبتلا به اوتیسم بازداشت شد | پلیس: این پرونده زوایای پنهان دارد + فیلم

  • کد خبر: ۱۰۴۰۱۳
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
  • ۱
راننده هتاک به مادر کودک مبتلا به اوتیسم بازداشت شد | پلیس: این پرونده زوایای پنهان دارد + فیلم
در پی انتشار فیلم راننده هتاک به مادر کودک مبتلا به اوتیسم دادستان تهران دستور بازداشت این فرد را صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی به بهانه پارک کردن یک خانم در محل پارک ویژه معلولان در حالی که فرزند اوتیسمی او نیز در ماشین همراهش بوده با وی برخورد نامناسبی کرده و علاوه بر توهین به این خانم به وسیله نقلیه او هم آسیب می‎رساند.

جزییات دستگیری مرد مهاجم به خودروی یک زن در تهران

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: پیرو انتشار گسترده این ویدیو در فضای مجازی که موجب ناراحتی مردم شده بود، پلیس فتا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و ماموران این پلیس موفق به شناسایی و دستگیری فرد مهاجم شدند.

وی افزود: این مرد اکنون در اختیار پلیس است. تحقیقات از این فرد در حال انجام است اما باید تمام جوانب موضوع سنجیده و ابعاد ناپیدای آن مشخص شود از همین رو تحقیقات در حال انجام است.

سرهنگ گودرزی گفت: در هر صورت پلیس با انتشار هر آنچه که موجب اخلال در امنیت روانی شهروندان شود، برخوردی متناسب و قانونی خواهد کرد.

وی افزود: تحقیقات پلیس پیرو فیلم برخورد نامناسب یک فرد به بهانه پارک کردن یک خانم در محل پارک ویژه معلولان در حالی که فرزند اوتیسمی او نیز در ماشین همراهش بود ادامه دارد. در حال بررسی زوایای پنهان موضوع هستیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
وجدان بیدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
1
0
علت بروز خطا چه بود؟
هر دو هم خانم و هم آقا دو خطا داشتند:
1. هر دو قانون را زیرپا گذاشتن و در محل پارک معلولین پارک کردند.
2. آقا در حال پارک با دنده عقب بوده و خانم با عدم رعایت قاون حق تقدم جای معلولین پارک کرده و باعث عصبانیت آقا شده است. و آقا هم با عدم کنترل خود هتاکی نموده است.
نتیجه: هر دو مقصرند که قانون را رعایت نکرده‌اند. پس هر دو باید پاسخ‌گوی رفتار قانون‌گریزی خود باشند. در آخر آیا خانم از نظر قانون اجازه فیلم‌برداری و تشویش اذهان عمومی با مظلوم‌نمایی را داشته هست؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->